Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ




Στην Καινή Διαθήκη είναι γραμμένος ο πιο υπέροχος ύμνος ύμνος της αγάπης.

Τον έγραψε ο Απόστολος Παύλος με το φωτισμό του Θεού και την έμπνευση του Αγίου Πνεύματος.

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ, περιγράφει τα γνωρίσματα και την αξία της αληθινής αγάπης.

Αν όλοι οι άνθρωποι μαθαίναμε τον ύμνο αυτό και τον τραγουδούσαμε με τα έργα μας και τη ζωή μας,

Τότε σίγουρα η γη θα γινότανε παράδεισος.
Αφιερωμένο σε όλους του αγαπημένους μας φίλους.


Ο ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

‘’Αν με άνεση μιλώ σ’ όλες τις γλώσσες των ανθρώπων και στην γλώσσα των αγγέλων,

Αλλ’ όμως δεν έχω αγάπη,

Τότε είμαι σαν την κούφια λαμαρίνα

Και σαν κύμβαλο που μόνο θόρυβο και φασαρία κάνει.


Κι αν είμαι προφήτης ,

Κι αν γνωρίσω καθαρά όλα τα θεϊκά μυστικά

Κι όλη τη σοφία και τις γνώσεις των ανθρώπων,

Κι αν έχω πιστή στο Θεό τόσο μεγάλη,

Ώστε ακόμα και βουνά να μετακινώ,

Όμως δεν έχω στην καρδιά μου την αγάπη,

Είμαι ένα τίποτα, σκέτο μηδενικό.


Κι αν μοιράσω

Όλα τα υπάρχοντα μου για να θρέψω τους φτωχούς

Κι αν το σώμα μου παραδώσω

Να το κάψει η φωτιά του μαρτυρίου,

Μέσα στην ψυχή μου όμως δεν έχω την αγάπη,

Τίποτα δεν κερδίζω,


Όποιος έχει την αγάπη

Έχει και πλατιά κάρδια,

Γύρω του σκορπίζει καλωσύνη.

Όποιος έχει την αγάπη

Δεν ζηλεύει.

Όποιος έχει την αγάπη δεν κομπάζει φαντασμένος,

Δεν φουσκώνει από υπερηφάνεια

Και δεν φέρεται άσχημα και άπρεπα.


Η πραγματική αγάπη δεν ζητάει μόνο το δικό της το καλό

Κι όποιος έχει την αγάπη δεν θυμώνει,

Δεν βάζει στο μυαλό του το κακό,

Λυπάται όταν γίνονται αδικίες

Και χαίρεται όταν φανερώνεται η αλήθεια.


Η αγάπη όλα τα σκεπάζει,

Όλους τους συμπαθεί.

Πάντοτε ελπίζει το καλό

Κι όλα με χαρά τα υπομένει


Η αληθινή αγάπη

Δεν χάνει την αξία της ποτέ. Μένει πάντοτε αιώνια ,δυνατή’’



(ελεύθερη μετάφραση, από το πρωτότυπο αρχαΐζουν, για την καλύτερη μεταφορά του μηνύματος. Από τον Απόστολο Παύλο, Α’κορ.ιγ’ 1-13)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου